Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak artık genel ağ üzerinde var sıfır firmaların kâr potansiyelleri ancak birkaç müşterisi ve yakın çevresi ile sınırlı. Bu mülahaza bile, şirket rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En küçük ilçe, kasaba hatta inanması sıkıntı fakat köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birçok firmanın web sitesi ile huzurlaşacağınızdan sakıncasız olabilirsiniz.
Bu denli arz ve talebin sıkı başüstüneğu ortamlarda, satıcı şu demek oluyor ki şirket – kırmızııcı şu demek oluyor ki alıcı gerçekli partner bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu partner noktalar ortamında, en iyi dalgalı şirket rehberleridir.
Günümüzde birçok şirket rehberi, öncelikle domestik şu demek oluyor ki daha mikro alanlarda hizmet vermekte. Sebebi ise, rehberin gaye kitlesine çok daha palas biçimde ulaşabilir olması. Doğrusu, zaman domestik bir şirket rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin var ise düzenleme sanayi ya da kâr merkezlerine bizzat isabetli ziyaretler ile birçok şart alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen girişimciler dâhilin bile, bayağı yeğleme edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
Bir cevap yazın